Cina celebra u 95 anniversariu di a fundazione di u PLA

Cina celebra u 95 anniversariu di a fundazione di u PLA
Cina hà realizatu diverse attività per celebrà u ghjornu di l'Armata, chì cade u 1 d'Aostu, u ghjornu chì celebra a fundazione di l'Armata di Liberazione Populari (PLA) in u 1927.

Quist'annu marca ancu u 95 anniversariu di a fundazione di u PLA.

U presidente cinese Xi Jinping u marcuri hà presentatu a Medaglia di l'Agostu 1 à trè militari militari è cunferitu una bandiera onoraria à un battaglione militare per u so serviziu eccezziunale.

A Medaglia di u 1 d'Aostu hè cuncessa à u persunale militare chì hà fattu cuntributi eccezziunali à a salvaguardia di a sovranità naziunale, a sicurità è l'interessi di sviluppu, è à avanzà a mudernizazione di a difesa naziunale è e forze armate.

Dumenica, u Ministeru di a Difesa Naziunale di a China hà tenutu una ricezione in a Gran Sala di u Populu per celebrà l'anniversariu.Xi, ancu secretariu generale di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine è presidente di a Cummissione Militare Centrale, hà assistitu à a riunione.

U Cunsigliu di Statu è Ministru di a Difesa, Wei Fenghe, hà dettu à a ricezione chì u PLA duveria accelerà a so mudernizazione è sforzà di custruisce una difesa naziunale solida per currisponde à u statutu internaziunale di a Cina è adattà à l'interessi di a sicurità naziunale è di sviluppu.
Cina celebra u 95 anniversariu di a fundazione di u PLA2
In u 1927, u precursore di l'APL hè stata fundata da u Partitu Cumunista Chine (PCC), in mezu à un regnu di "terrore biancu" scatinatu da u Kuomintang, in u quale migghiara di cumunisti è i so simpatizzanti sò stati ammazzati.

Originariamente chjamatu "Armata Rossa di i travagliadori è di i contadini cinesi", hà ghjucatu un rolu chjave in a cartografia di u sviluppu di u paese.

Oghje, l'esercitu hà evolutu da una forza di serviziu unicu "millet plus rifles" in una urganizazione muderna cù equipamentu è tecnulugia sofisticati.

U paese hà u scopu di cumplettà in fondu a mudernizazione di a so difesa naziunale è e forze armate di u populu da u 2035, è di trasfurmà cumplettamente e so forze armate in forze di classe mundiale à a mità di u 21u seculu.

Siccomu a Cina cuntinueghja à custruisce a so difesa naziunale è e forze armate, a natura difensiva di a pulitica di difesa naziunale di u paese resta invariata.

A salvaguarda risoluta di a sovranità, a sicurità è l'interessi di u sviluppu di a Cina hè u scopu fundamentale di a difesa naziunale di a Cina in a nova era, secondu un libru biancu intitulatu "A Difesa Naziunale di a Cina in a Nova Era" publicatu in lugliu 2019.

U bilanciu di difesa di a Cina aumenterà da 7,1 per centu à 1,45 trilioni di yuan (circa $ 229 miliardi) quist'annu, mantenendu una crescita à una sola cifra per u settimu annu consecutivu, secondu un rapportu nantu à u prugettu di bilanci cintrali è lucali per 2022, sottumessu à a legislatura naziunale. .

Impegnata à u sviluppu pacificu, a Cina hà ancu agitu per salvaguardà a pace è a stabilità mundiale.

Hè u sicondu più grande contributore sia à a valutazione di mantenimentu di a pace sia à i diritti di adesione di l'ONU, è u più grande paese chì cuntribuisce truppe trà i membri permanenti di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU.


Tempu di Postu: Aug-02-2022
mail