I dati di vacanze di u ghjornu Naziunale mostranu un altru boom di cunsumu in Cina

A festa di u ghjornu Naziunale, chì durò da u 1 à u 7 d'ottobre, marca una stagione di cunsumu piccu in u paese.

Circa 422 milioni di viaghji domestici sò stati fatti in Cina durante e vacanze di questu annu, secondu u Ministeru di a Cultura è u Turismu u venneri.

I rivenuti di u turismu domesticu generatu durante u periodu sò stati 287,2 miliardi di yuan (circa 40,5 miliardi $), hà dettu.

Sicondu u ministeru, i viaghji lucali è i viaghji in l'area circundante eranu trà e prime scelte per i residenti di viaghjà, è a proporzione di turisti chì vanu à i parchi suburbani, i paesi intornu à l'area urbana, è ancu i parchi urbani classificati trà i primi trè;anu colpitu 23,8 per centu, 22,6 per centu è 16,8 per centu, rispettivamente.

Sicondu un rapportu publicatu u venneri da l'agenzia di viaghju in linea di China Ctrip, u 65 per centu di e prenotazioni nantu à a piattaforma eranu per viaghji lucali è di corta distanza in e zone circundante.

I viaghji brevi è i viaghji autoguidati à i zoni suburbani o vicini anu guadagnatu in pupularità, soprattuttu trà l'urbanite.

Duranti u ghjornu Naziunale, e vendite di l'apparecchi verdi di casa anu ancu aumentatu, un rapportu di Alibaba hà dimustratu.Da u 1 à u 5 d'ottobre, a riduzione cumulativa di u carbonu cuntribuitu da l'ordini di l'apparecchi verdi nantu à a piattaforma di e-commerce Tmall hà fattu 11 400 tunnellate.

Dati da Taopiaopiao hà dimustratu chì u 7 d'ottobre, u totale di u box office di a Cina (cumprese a pre-vendita) di sta festa di u ghjornu di a Naziunale hà superatu 1,4 miliardi, cù 267 milioni u 1 d'ottobre è 275 milioni u 2 d'ottobre, invirtendu a tendenza di calata di l'industria.


Tempu di Postu: Oct-08-2022
mail